Welcome to my page!!

I'm gonna share my and our experiences in NY as Japanese from today. For me life in NY is so much fun!! Many things are different from Japan and many things are the same... lol
Most of topics might be food though...
I hope you can enjoy:)
今日からニューヨークでの日本人としての体験を書いて行こうと思います。ニューヨークでの生活は…楽しすぎる!!日本との違いや共通点がいっぱい!!ほとんどが食べ物関連になりそうですが、楽しんでいただけたらと思います^^

Mar 29, 2013

Easter!!

This year I could think about what we sell on easter weekend.
So I made a little bit of Japanese taste Bunnies cookies.
You can see similar kind of bunnies with Japanese pastry in Japan with red eyes.
I thought about red eyes but I thought it was too much...
I like pastel colors so it was fun to make those.
今年はお店のイースターのスイーツたちを自分で考えることができました。
なので、日本の雪ウサギを思い出し、ちょっとまねてみました。。。
意外にアメリカ人には新しかったらしく、好評でした。よかったよかった。
赤い目にしようかと思ったけど、そこまでするとほんとに雪ウサギになっちゃうので、やめときました。パステルカラーは好きなので、作りながらなかなか楽しめました。
4 colors of chicks marshmallows

bunnies and eggs

more eggs

bunnies and chicks cookies on top of cupcakes with coconut flake




No comments:

Post a Comment