Welcome to my page!!

I'm gonna share my and our experiences in NY as Japanese from today. For me life in NY is so much fun!! Many things are different from Japan and many things are the same... lol
Most of topics might be food though...
I hope you can enjoy:)
今日からニューヨークでの日本人としての体験を書いて行こうと思います。ニューヨークでの生活は…楽しすぎる!!日本との違いや共通点がいっぱい!!ほとんどが食べ物関連になりそうですが、楽しんでいただけたらと思います^^

Jul 9, 2010

Fuerta Bruta

Last weekend I had unbelievable experience!! lol
It was show named "Fuerta Bruta"http://fuerzabrutanyc.com/.
And I can't tell details but that show was awesome!! And CRAZY!!!!!!!!
I didn't know anything about that show but I went... and OMG!!! You should try it!! lol
I took rush ticket which was sold 2 hours before the show at the ticket booth. So I could get one ticket for $26 besides $79!!
















先週、信じられない体験をしました!!というのは大げさかもしれませんが、
Fuerta Brutaというショーを見て来たのですが、それはそれは、ぶったまげなショーでした。笑
詳しくいうとこれから見る方々にとっておもしろくないので、言えませんが…。そして私も全く前情報無く行って来たのですが…ひと言。。。見るべきです!!
私は当日2時間前に販売されるrush ticketというのをget出来たので、通常79ドルのところ26ドルで参加でき、その上、これほど楽しめるとは…。ラッキーでした。
日本にも来ていたようですよ。

No comments:

Post a Comment