Welcome to my page!!

I'm gonna share my and our experiences in NY as Japanese from today. For me life in NY is so much fun!! Many things are different from Japan and many things are the same... lol
Most of topics might be food though...
I hope you can enjoy:)
今日からニューヨークでの日本人としての体験を書いて行こうと思います。ニューヨークでの生活は…楽しすぎる!!日本との違いや共通点がいっぱい!!ほとんどが食べ物関連になりそうですが、楽しんでいただけたらと思います^^

Jun 14, 2010

baking and decorating...



I just started working in pastry shop recently but I already learned a lot. Baking, decorating and how much everyone can be happy with sweets!! I saw many happy smiles in the shop where I'm working. That's amazing moment to find their smiles.
And that makes me smile and happy feeling even in the kitchen is hot...
So this is the best thing!! Everyone can be happy:) That's what I was looking for.
I saw and met many people and things made me smile in my life. So I want to give them smile back!!
I hope I can:)
ペーストリーで働きだしてまだ間もない初心者ですが、すでにいろいろ学んでいます。ベーキング、デコレーション、そしてなによりスウィーツはみんなを幸せにできること!!お店で私はたくさんの笑顔に出会いました。これはなんとも言えない瞬間です。そしてその笑顔たちはたとえキッチンが暑くても私を笑顔にしてくれます。これってほんとにすばらしい。みんなが幸せ。
これまでほんとにたくさんの人や出来事などに笑顔をもらってきました。だから私もそんなみんなに笑顔を少しでもお返しできたらいいなと思います。

No comments:

Post a Comment